Even voorstellen

Cathri Verkleij.jpg

Cathri Verkleij

Voorzitter van de stichting, docent VO en mindfulness trainer

Als docent Kunstvakken/ CKV ben ik werkzaam in het VO. Daarnaast geef ik als cat.1 mindfulness trainer MBSR trainingen aan onderwijspersoneel en train ik jongeren op scholen.

Mijn leven is goed gevuld met een gezin met 3 jonge kinderen, een moestuin en liefde voor natuur. Samen met mijn collega's van MBTO hoop ik vele docenten met heel veel plezier te inspireren.

Ernst.jpg

Ernst Koeleveld

Secretaris van de stichting, docent VO en mindfulness trainer

Als i-coach/ict coördinator ben ik werkzaam in het VO en leer ik leerlingen en collega's op een goede manier om te gaan met de hele digitale wereld. Daarnaast rollen we dankzij een innovatiefonds mindfulnesslessen uit over alle jaarlagen en mag ik MBSR trainingen verzorgen voor collega's. Ik deel mijn ervaringen met mindfulness op school graag met het netwerk en hoop bij te dragen aan de persoonlijke missies van iedereen die hiermee aan de gang gaat.

Eva Kam.jpg

Eva Kam

Penningmeester van de stichting, docent VO en mindfulness trainer

Ik ben docent maatschappijleer, MBSR categorie één trainer en .b trainer en opleider. De helft van het jaar woon ik in mijn oude Mercedes 508D bus, buiten in de natuur. Daarnaast houd ik enorm van de bergen, waar ik graag klim en wandel. Voor mij is mindfulness een essentieel onderdeel van mijn leven en ben ik dankbaar onderdeel uit te mogen maken van de .b mindfulness community.