Mindfulness retraite weekend

Tijdens dit retraite weekend nemen wij in de prachtige omgeving van het Benedictijnerklooster in Huissen tijd om de balans weer te vinden. De inzichten die meditatie ons kan bieden geven ons de handvatten om telkens weer bij onszelf terug te komen en alle uitdagingen met minder stress het hoofd te bieden.

Er zijn afwisselend begeleide meditaties, uitwisselingen, ontspanningstijd, yoga en oefeningen voor de eigen verdieping. Dit alles in uitnodiging en vrijheid tot het volgen van de onderdelen

Voor wie?

Iedereen die affiniteit heeft met - of werkzaam is in het onderwijs. Of je nu al ervaring hebt met mindfulness en meditatie of dat je er nog onervaren bent op dit vlak, iedereen die open wil staan voor beoefening en bewust een pas op de plaats wil maken is van harte welkom.

Doel

Eigen beoefening van mindfulness en meditatie aandacht geven. Onderwijsdieren met hart voor mindfulness verbinden

Overnachtingen

Privé kamer in het klooster.

Maaltijden

De koks bereiden dagelijks met zorg verse, vegetarische maaltijden met deels biologische, fairtrade en regionale ingrediënten. Het keukenteam heeft veel ervaring met allergenen en diëten. Wij kunnen rekening houden met allergenen en met diëten (op medische gronden).

Kosten

De kosten van de retraite is afhankelijk van de  te betalen kosten van de faciliteiten: zaalhuur, overnachtingen, maaltijden van zaterdag ochtend tot zondagmiddag. Mocht er geld overblijven dan komt dit in zijn geheel ten goede aan de stichting.

Vergoeding begeleiders

De begeleiders krijgen alleen onkostenvergoeding voor het leiden van de retraite. De vergoeding voor de begeleiding is op basis van een vrijwillige bijdrage van de deelnemers van de retraite. Zie dit als een oefening in vrijgevigheid. Wil je aan het einde van de retraite een vrijwillige bijdrage geven, dan kan dat anoniem in het doosje dat hiervoor zal worden klaargezet.

Begeleider(s): Cathri Verkleij

Kosten: ...

Aanvang: Vrijdagavond

Inchecken: Het is mogelijk om vanaf 19:30 in te checken in het klooster

Starttijd programma: Zaterdagochtend na het ontbijt.

Eind: Zondagmiddag om 13:30

Locatie: Dominicanenklooster Huissen

Adres: Stadsdam 1

Postcode: 6851 AH

Plaats: Huissen

Website: www.kloosterhuissen.nl

Contact: Cathri Verkleij

E-mailadres: info@stichtingmbto.nl

Dank je wel. Je ontvangt een bevestiging per email.